Sunday, January 23, 2011

hangout wif my cousin

ola......
smlm blik jer keje trus g beli rojak sbb dh lma giler laaa aku m'idam nk mkn rojak..huhh akhirnya dpt jgk lpaskn nafsu..then bile nk mandi..ouhhhhhhh SHITTTTT!!"aku mjrit"bkn ape sbb xder air jer..so aku pown xkesah laa sbb aku lyn FB smntra nk tggu air..sdng sonok berFB cousin aku si ika msj ajak g TESCO..hahaha sja xdak keje..kitowank mmg suke g TESCO nk mlwt kawasan..owank ckp uat part time..hahaha..so aku pown on jer laa..ingt xnk mandi tp rase cm sngt busuk so aku pown tkr plan..mandi ala2 koboi..lantak laa bkn owank tahu pown!!so dh siap,dh cntik2 cousin aku pown dtng laa..dia laa bf aku y setia..bhahaha..dh mcm 'les" plak..tp x..ok!!otw ke TESCO dia cter laa pasal sowank mamat nie praktikal kat TM jgk..so dia suwoh laa aku "TRY" sbb mamat 2h single g..pergghh mcm baju plak kan..xper aku akn try cari..kalo jupe bole jer..hahaha..ok ttup cter psal mamat 2h..

perangai di TESCO..
smpai jer kat TESCO mcm biase aku msti akn p jupe dgn kwn aku..masitoh nama dia..pekerja setia kedai jam..smbng laa dlm 20 minit then blah..aktiviti strusnya melawat pekerja2 TESCO..bkn pa tgk diowank uat keje ker x..t bole laa kitowank m'umpat..jahat btol mulut..hahaha..tpppppppp p TESCO ade sbb jgk ok!!nk beli sayur..target pertama mncari carrot..puas aku pusing bhgian sayur xjupe2 gak carrot..smpat g aku mmbebel dkt TESCO nie sbb xder langsung syur2 y ade sumer dh layu..nk jual ker xnk..bek ttup jer..tp dsbbkn addicted dgn carrot aku truskan usaha untuk mncri..jln punyer jln aku nmpk auntie cina 2h pegang carrot..wahhhhh bnyk nyer..mna dia ambik nie??aku pown ckp dkt cousin aku..dia swoh aku p tnya mls laa aku..then jln2 bwu jupe..pas2h ade laa auntie sowank nie pown mcm aku jgk pusing2 mcri carrot..tp dia bnsb baik laa sbb xsegan btnya..so conclusion dia jgn malu btnya..t sesat tp aku xsesat ok..hahaha lpas jer beli syur kitowank g melawat bhgian selipar..aku taw dh kalo p ctu jer msti dia nk beli..aku perli cousin aku..asal ajak aku p TESCO msti nk beli selipar..bek borong bnyk2 jer..smpn kat uma..ganaz btol laa dia pakai selipar smpai berlubang..kaki paku kot..aku suwoh dia beli selipar y tapak tebal 2h dia xmo..kalo x konpem tahan lma..tgk cm aku..dh setahun pkai selipar 2h xhaus2 pown..bhahahaa..jimat jer..dh laa kitowank uat bsing dkt TESCO 2h..pekerja 2h tgk xpuas ati jer..AAK!!

lpas jer mmbeli belah aku bg idea lpak dkt food court..bkn pa sbnrnya aku nk mkn ABC..wahhh sdp giler laa mkn mntng2 lpas baik demam mmg nikmat laa smpai luper risiko nyer t..tamak sngt kan smpai xhbs pown aku mkn..mmbazir jer..cousin aku si ika 2h dgn laksa penang dia..hbs jer mkn kitowank pown tros blik tpxtros sngt laa sbb singgah isi mnyk..smpai2 jer dkt PETRONAS aku tgk akak india 2h still wujud lg sbb dari zaman aku skola lg dia keje kat ctu..mmg lma giler laa..ok lpas jer blah dari PETRONAS aku & cousin aku tros gelak xingt dunia..punyer nk mgata kat akak india 2h..ape aku heran..aku pown memulakan gosip..seperti y aku ckp td dari aku skola smpai laa skunk dia still wujud lg..tp dlu lain skunk lain..dlu tersngt laa peramah tp skunk perghhhhhh gilerrr blgak..gaji dh naik kot..men swoh2 plak..nsb laa kitowank nie baik kalo jhat mmg kitowank tekan RM5 dh..g satu bnda y aku kelakar sngt psal dia is rmbut dandan dia..bhahaha dh mcm pnyapu umah aku jer..tp pnyapu umah aku cntik lg laa dari rmbut dia..hohoho..

2h diaa punyer laa jhat dok ngta kat diaa..ASTAGA!!so dh smpai umah aku tros mandi qado mandi y ptng td punyer!!hehehehebwu laa bersih..seperti biasa mkn ubt tros lali..tp b4 2h kol y tersyg dlu..hehee lpskn windu..bwu jer nk blayar abg aku pnggil mkn plak..tnpa rase kemalasan aku pown tros p..makan??sape xmau!!kan3..

dlm elok2 nk ambik daging..adk aku mula laa mmbebel..mcm biase kalo bb makan pasti mulut dia jer y bsng..dasar gemok mmg tamak kot!!opps sowie ayt nie untuk adk aku jer..ingt aku cm dia ker mkn xingt owank belakang..gemok2..perangai msti tamak..so, tercetuslah satu pgduhan antara aku dgn beruk(adik aku)..so ape lg aku pown mule laa berbalas2 maki..y bez nya mak aku sokong aku..waakkaka lg laa bengang si beruk 2h..nie laa gelagat aku n beruk..nyampah kot!!better aku xder adk..tp ade adk sma jer cm xder..dia juz halimunan jer bg aku..gnakan dia untuk kepentingan diri aku..hahaha ape g jd kuli aku laa..pdan muke dia..so tat all..tqqqqqq

No comments:

Post a Comment