Saturday, December 19, 2009

olaaa!!
slmat tghari sumer..ari nie aku bgun agak awl laa
dsbbkn oleh gguan dari mmber2 aku..haishh mmg nk kna btol laa!!
ari nie aku maw lpak d umah sje..bb t mlm aku ade dinner
wif my geng at koetiaw iman..urmm xsbq rasenya nk p pekena char koeteaw
kat c2..nyum3 mkn skali confirm nk lg..xcaya jom try!!!hahahaha

hohohoho mlm nie aku ade plan baik punyer..
maw ajak geng p uat hingaq kat umah amir(kami anti dia)!!
dh lma aku xcari psal ngn dia..msng2 bz katakan..
nmpknya mlm nie laa
peluang keemasan..
mlm nie kita serbu umah dia..
biaq jiran dia tgk plik
jaa--

y aku n geng anti dia??
bb dia laa laki y plng sycho
d klas..

asal aku ckp cm2h??
bb time dlm klas dia show
dia punyer belang..
sumer bdk pompuan dia buli..
y kelakarnya
bla dia kat umah
pjak semut pown xmati..
punyer laa baik..
ishk..ishk..ishk..

k laa..that's all 4 today..
bye2

No comments:

Post a Comment