Sunday, March 20, 2011

akukah ini??


morning u ollssssss..

haaa nk cter nie..smlm kan aku on9 FB..tgh syiokk dok IM dgn somebody tibe2 ade laa kwn FB IM aku..dia kasi link nie 2630510757_8b62ef99fa.jpg swoh aku tgk!!!tp aku ckp kat dia aku xnk tgk sbb aku takot owank nk knakan aku..mayb 2h gmbr lucah ker ape kan..sbb b4 nie aku dh pnah kena so aku agak fobia jgk laa..aku mati2 xnk tgk..then dia ckp kat aku..sumpah dia xtipu..bkn gmbr pelik2..dia juz nk make sure 2h aku ker x??so aku pown agak cuak laa..dlm hati "haishh xkn gmbr bogel aku kot" aku bkn artis ok!!..tp zaman skunk moden..mcm2 owank bole uat kan.. then aku ckp kat dia ok aku akn tgk tp kalo dia tipu aku xkn kwn dgn dia smpai biler2..

so aku brnaikan diri tekan link 2h..jeng3..kua laa pic nie!!so aku agak bengong laaa..ape motif sbnrnya suwoh aku make sure 2h aku ker x??mmg bkn aku laa!!

then aku tnya dia!!knape dgn pic 2h??so dia jwb muke dia ade iras2 dgn aku laaa.."means muke anak pontinak nie iras2 dgn aku"..mmg gelak besar laa aku..
same ker??cm jauh jer beza..tp xper laa dh owank ckp ade iras aku ok jer..

then aku copy link nie kasi dkt somebody yg aku IM td..dia ckp smpai ati u curang..adoii laa..mamat nie!!mengelabah jer..

then aku copy dkt mmber aku yg sowank g??reaksi dia lak..urmmm ni bkn ko an???aku pown pikir??sebijik sngt ker muke aku dgn dia smpai tnya cmnie..'mmg sah2 bkn aku"..then dia ckp hurm bkn2..pompuan 2h tembam sket..hehehehe..

tp syiok jgk laa ade iras2 muke artis..tp xnk laa iras dgn dia..pompuan nie dh laa xsnonoh..conteng arang dkt muke aku jer..budget cm aku artis lak kan..!!hihihi..neway tq dkt mmber FB 2h..rjin lak dia belek muke aku sma dgn artis mna..len kali cari lg yer..aku nk tgk artis mna g sma cm aku!!


hahahaa..k laa bye..

3 comments:

  1. hamooi2...tp klu org kate muka aku mcm siti, aku no hal lah..coz MMG SITI IRAS2 MUKA AKU...hihi

    ReplyDelete
  2. skali tgk mmg iras! tpi 2 kali tgk..memang len skit ar..hahah

    ReplyDelete
  3. siha:2h dia prasan..ptt laa xder owank tgur muke siti sma ngn ang..mmg xsma langsung kan!!hihihi

    najwa:taw xpa..dia tembam sket..

    ReplyDelete