Sunday, March 27, 2011

LUPER LAGI!!!

hye bertemu lg..entry arinie nyanyok..asal laa aku sllu sngt nyanyok..ssh btol cmnie!!
smlm aku dgn mumy aku pegi GIANT shopping barang dapur..aku g nek EGO aku laa..dsbbkan aku mls nk bawa handbag so aku ltk jer nset aku dlm raga moto jer..raga moto aku mmg sngt comey..kecik dan tersorok..so mmg sesuai utk aku ltk fon..

smpai jer dkt GIANT aku tros excited..nk borong mknn kan msti laa aku excited..weee3..lpas jer kunci moto aku pown jln dgn pegang dompet jer..luper yg aku xbwk fon..borong punyer borong baru aku prasan yg fon aku ade kat moto..mmg CUAK giler ark time 2h..mmg aku berlari laa dlm GIANT 2h smata2 nk slmatkan fon aku yg comey 2h...aku dh xpndg kiri kanan lntak laa owank nk kata ape jnji fon aku ade..kalo x mmg kuar air mata darah laa jwb nyer..

smpai jer kat moto tros aku tgk dlm raga 2h..huhh nsb bek ade..slmat..syukur giler2 ark time 2h..lpas nie aku cube xkn nyanyok lg..tolong laa aku xmaw jd nyanyok..bole giler dibuatnyer..

ape ubat xnk kasi nyanyok ekk??tolong laa aku!!xsnggup lg hidup cm nie..bikin sakit jantung jer..
dibuat nyer aku tertinggl kuci moto lg naya..Ya ALLAH jauhkan lah aku dari pnyakit nyanyok nie..Amin3

so lpas nie aku kna bwk handbag bg m'elakkan tertinggal brng2 yg berharga..stakat tertinggal botol air xper..g satu pasal det..jgn laa kasi kat aku time aku sibuk uat keje..mmg aku akn cmpak dimerata2 tmpt..mmg ssh nk cari..bkn mmg..xkn jupe dh..lesap di smbar owank..

4 comments:

  1. 2 la...kmi kata hmpa dh tua, xcya...
    kamiii jugk yg mudaa...hihihi

    ReplyDelete
  2. hekeleh minah nie...nk kata aku tua jgk..ambik2

    ReplyDelete
  3. hahhahhaa...kkadg km pon mcmtu gak..tapi ampa lg power ar..hakhakhak..jgn marah ar...~

    ReplyDelete
  4. kami lg trok kan..giler tahap parah dh nie..
    kami nk kna b'ubat laa..

    ReplyDelete