Thursday, March 24, 2011

Siapakah dia sbnrnya???

arinie nk cter something..tgk tajuk pown dh uat kowank tertanya2 siapakah dia??knape dgn dia??ape yg dia uat??kan3...btol x ape yg aku ckp 2h..

ok meh nk mulekan story..td pkoi 4ptng..aku & ayu nk ke toilet..b4 2h najwa ade dtng dkt bilik kitowank..dtng smbng..then after dia blah kitowank pown nk g solat tp kitowank g toilet dlu sbb msg2 ade hajat nk dilpaskan..so kitowank pown kua laa..smpai jer dpn lif tibe2....

jeng..jeng..jeng..seram pulak aku nk cter nie!!!

tiba2 lif 2h t'buka dgn sndrinya..agak pelik jgk laa..kitowank pown uat bodo jer laa..tp ayu dh nmpk something..dia snyap jer..time 2h aku xpasan g..then aku jln2 t'nmpk dkt cermin 2h ade something cm tudung wrna hitam & baju wrna purple..so aku ingt najwa..aku xpkir pown bnda lain..tp yg heran nyer kalo najwa msti laa dia tgur tp nie snyap jer..pas2h satu g aku ingt najwa nk main sorok2 dgn kitowank..tp xmungkin laa sbb mmg nmpk dgn clear nyer xder owank dlm lif..celah mna pulak najwa nk sorok kan diri nyer..tp mmg aku xpikir bnda 2h..

2 ayu sory weyh aku mmg xpkir bnda 2h tat y aku nk kan kepastian..tp smpai sekarang kiter pown xtahu siapakah dia yg sbnrnya..so biarkan dia bhgia dgn kehidupan dia..mintk simpang bnyk2..

aku cter bkn nk takotkan kowank tp as pgajaran..means jgn jd cm aku..kalo nmpk somethink pleaz zip ur mouth..juz kuatkan smngt ok..

so after tis nk g mna2 silalah berteman..ok itu sja laporan saya pd hari ini..sya haiza dari TM tingkat 5..hihihi main2 lak..
k bubye..

2 comments:

  1. lps ni xmau p toilet sorg2 la..huhu...

    ReplyDelete
  2. jgn tunjuk sngt yg kiter takot..
    uat xder pa per jer..tp ok laa p b'2..lg slmat!!

    ReplyDelete